:: Niezależne Forum Pielęgniarek i Położnych ::

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina

Regulamin forum

1. To jest wyłącznie forum pielęgniarek i położnych.
2. Wyłączną odpowiedzialność za treść wypowiedzi ponosi jej autor.
3. Treść wypowiedzi nie może naruszać przepisów prawa.

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: POMOC PRZY PRACACH BADAWCZYCH
PostWysłany: 09 Kwi 2010 15:33 

Dołączenie: 07 Maj 2009 14:04
WITAM

Jestem pielęgniarzem od ~19 lat ( :roll: o już tyle minęło :!: :?: :lol: ), z racji różnych zainteresowań zajmuję się również m.in. statystyką (medyczną)

Tak więc jeżeli piszecie prace badawcze i macie problemy np.:
- czy kwestionariusz ankiety jest prawidłowo zbudowany;
- czy cele pracy (badawcze) są prawidłowo sformułowane;
- czy pytania w kwestionariuszu dadzą odpowiedź na pytania (problemy badawcze),
- jakie metody zastosować do obliczenia danych;
- jak przedstawić zaprezentować wyniki;
- jaki wyciągnąć wnioski z obliczeń;
i wiele innych
to piszcie, postaram się pomóc :)

Pozdrawiam WSZYSTKICH
ADAM12

P.S.
Te kwestie przyszły mi do głowy, ponieważ coraz więcej osób studiuje, dokształca się, pisze prace naukowe, a nie zawsze mogą sobie poradzić i prosi mnie o rade w realu :)))

P.S.2 :idea:
Nie wysyłam materiałów odnośnie gotowych prac na żaden temat, ponieważ:
- nie w tym celu otwarty jest ten wątek;
- :arrow: nie mam fizycznej możliwości zajmowania się wszystkimi tematami/zagadnieniami :shock: ;
- "nie mam zamiaru szukać za kogoś materiałów, aby mu wysłać";
- w miarę możliwości wysyłacie zapytania dotyczące tego co napisałem wyżej
- oczywiście można wysłać zapytanie o materiały, ale nie liczcie, że dam radę odpowiedzieć, (a tym bardziej szybko) ;)
- patrz drugi odnośnik :arrow:

Ostatnio edytowany przez ADAM12 25 Mar 2014 06:47, edytowano w sumie 2 razy

Temat postu: Re: POMOC PRZY PRACACH BADAWCZYCH
PostWysłany: 16 Kwi 2010 16:22 

Dołączenie: 12 Mar 2009 22:56